søndag den 7. juli 2013

Cirkus og havehygge

Så er det et stykke tid siden at jeg har blogget sidst og den tid er bl.a. gået med en tur i cirkus Arena hvor jeg havde Kasper og hans faster med.

 
 

Cirkus Arena kommer til lille Hårby hvert år og det var en super god forestilling som altid :)
 
I dag er solen bare bagende varm og jeg har haft scraptingene med udenfor. Jeg havde et fotoalbum som skulle være færdig. En af dagplejebørnene havde sidste dag i fredags men da jeg har ligget syg hele ugen har jeg ikke lige haft mulighed for at lave albummet færdigt. jeg har desværre heller ikke været frisk til hendes sidste dag. Heldigvis har de lovet at kigge forbi en af dagene i næste uge for at sige farvel. Det glæder jeg mig meget til og nu er albummet også klar :)
 

Kasper slapper af med en is i hængekøjen imens jeg arbejder på fotoalbummet.
Dagen slutter ved min mor hvor der grilles :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar